• ۳ H-Index
۲۰۰۴ ۲۰۲۴
محسن آیتی
دانشیار علوم تربیتی - برنامه ریزی درسی
گروه علوم تربیتی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی
دانشگاه بیرجند
Mohsen Ayati
Department of Educational Sciences, Educational Sciences and Psychology
University of Birjand

خلاصه عملکرد مقالات Scopus

بروزرسانی: ۱۴۰۴/۱/۸
تعداد مشاهده پروفایل: ۷۷۵
  • ۰ مقالات نویسنده اول
  • ۳ مقالات نویسنده مسئول
  • ۰ مقالات بین‌المللی
  • ۴/۶۰ نسبت استناد به مقاله در همه سال‌ها
  • ۴ G-Index
۲۰۰۴ ۲۰۲۴
  • ۲۳ استنادات
۲۰۰۴ ۲۰۲۴
  • ۵ مقالات
۲۰۰۴ ۲۰۲۴
۰%
مقالات با همکاری بین‌المللی
۴%
خوداستنادی
۰%
مقالات در مجلات ۱۰% برتر CiteScore
۲۰%
مقالات i10
توزیع مقالات در چارک‌ها براساس شاخص IF
توزیع مقالات در چارک‌ها براساس شاخص CiteScore
توزیع مقالات در چارک‌ها براساس شاخص SJR
توزیع مقالات در چارک‌ها براساس شاخص SNIP

زمينه‌هاي پژوهشي

public-librariesinformation literacy instructionlifelong learning readinesspedagogical knowledgeusersphenomenologysocial studieslocalization of curriculumlived experiencedqualitative studyteachersclinical educationstudent teachersclinical instructorknowledge achievementsharing knowledgeadult-educationprofessional developmentsocial networkgrounded theoryscale

روند مقالات Google Scholar

فهرست مقالات

  • ۱ تا ۵ از کل ۵ مقاله

نويسندگان همکار مقالات Scopus

  • وابستگی علمی همکاران مقالات:  
  • تعداد همکاران برتر:  
  • تمام صفحه
کلیک: بارگذاری گراف همکار
کلید کنترل + کلیک: باز کردن پروفایل همکار